Fysiotherapie in Meppel

Verzekeraars

2016, wat is er nieuw?
Ook in 2016 zit de fysiotherapie in de basis en aanvullende verzekering. Voor fysiotherapie is de grootste verandering dat het eigen risico naar € 375,- gaat. Voor mensen met ziekte van parkinson, parkinsonisme, of COPD veranderd er verder niet veel.

Fysiotherapie zit voor een deel in de basisverzekering, in de meeste aanvullende verzekeringen worden de fysiotherapeutische behandelingen wel vergoed.

Aan huis behandeling
Thuis behandelingen worden vergoed zolang de noodzaak aanwezig is om thuis te behandelen. Zodra de noodzaak is komen te vervallen kunt u naar onze praktijk komen, of naar een collega praktijk gaan.
2016:
Basisverzekering:
Chronische aandoeningen (Chronischie lijst voor fysiotherapie) VANAF de 20e behandeling

Aanvullende verzekering:
Afhankelijk van uw aanvullende pakket.
Groene Land Achmea 3 sterren: 27 fysiotherapie zittingen per kalenderjaar
Contracten
Wij hebben contracten met de verzekeraar ACHMEA. De betalingen worden afgehandeld met uw zorgverzekeraar. Bent u verzekerd bij VGZ, Univé, de Friesland, Menzis of CZ dan krijgt u een rekening van ons. Dezekrijgt u bijna volledig terug van uw verzekeraar. Wij geven tijdens de eerste behandeling duidelijk aan wat de kosten zullen zijn.

CZ/OHRA/VGZ/Friesland/Univé/Menzis
Met CZ/OHRA en VGZ hebben wij de afspraak gemaakt dat u de rekening eerst zelf moet betalen, daarna krijgt u 75% of meer van het bedrag terug. Bij een restitutiepolis krijgt u het hele bedrag vergoedt.

Wilfred en FenFen Pathuis
Wij zijn Wilfred en FenFen Pathuis. Wij zijn u graag van dienst.

Parkinsonnet fysiotherapie Meppel
Wij zijn aangeloten bij het Parkinsonnet.

Zorgkaartnederland

Achmea zorgverzekeraar
Wij hebben een contract bij Achmea.